niedziela, 29 września 2013

SHOWROOM.PL OFFLINE SALE

Wczoraj w Krakowie miała miejsce wyprzedaż ubrań młodych polskich projektantów, którzy na co dzień sprzedają swoje projekty na www.shwrm.pl (skrót od showroom). Udałam się, więc z 2 przyjaciółkami do FORUM Przestrzenie - byłego hotelu, gdzie miało miejsce to wydarzenie.


Sala była pełna wieszaków z designerskimi ciuchami ponad 50 marek. Najbardzie spodobały mi się szare, miękkie bluzy i sukienki od Risk. Made In Warsaw, T-Shirty i bluzy z napisem "Stressed, depressed, but well dressed" od projektantki Lany Nguyen, która stylowo reklamowała swoją markę i T-Shirty oraz torby ekologiczne od Ninty Eight Clothing. Przeceny sięgały 50 %, a ceny, jak za ciuchy od projektantów nie były zbyt wysokie, np. widziałam sukienkę już za 80 zł, bluzy można było kupić od 130 zł.


Po "szalonych" zakupach czas na chwilkę odpoczynku w kawiarni obok. Cappuccino było pyszne, wnętrze duże i stylowe, ale muzyka za głośna - ledwo mogłam się porozumieć z przyjaciółkami :P Przy wyjściu okazało się, że przyczyną tego hałasu był DJ :)



Wejścia do kuchni pilnował śliczny nowofundland. Bardzo groźny, jak widać na załączonym zdjęciu ;)


A to mój nabytek: torba ekologiczna od Ninety Eight Clothing. Jestem fanką takich toreb od kiedy dostałam jedną od mojej przyjaciółki. Są lekkie, pojemne i mają ciekawe nadruki.

SHOWROOM.PL OFFLINE SALE był świetnym pomysłem na promocję młodych, polskich marek i projektantów. Ich projekty są oryginalne i bardzo dobrej jakości. Mam nadzieję, że za rok też się odbędzie.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz