sobota, 26 października 2013

17. Targi Książki w Krakowie

Dzisiaj późnym popołudniem pojechałam na 17. Targi Książki w Krakowie, które odbywają się w dniach 24 - 27 X. To wspaniała impreza skupiająca różne wydawnictwa promujące swoje najlepsze tytuły i dająca szansę na spotkanie ulubionych autorów.


Głowna część targów odbywa się na wielkiej hali podzielonej na małe sektory. Jest tam duszno i tłoczno, więc długo wytrzymać się nie da, ale za to wiele się dzieje. Lawirując wśród tłumu co chwila można zobaczyć znane osobistości rozdające autografy, a przy okazji wypatrzeć, co dane wydawnictwo ma ciekawego do zaoferowania. Niektóre tytuły są w promocyjnych cenach lub od razu z podpisem autora. Jest też kilka kawiarni, gdzie można odsapnąć robiąc zakupy do swojej domowej biblioteczki ;)


Odnosząc się do znanych osobistości - nie będę wszystkich wymieniać, bo jest ich naprawdę wiele. Przyjeżdża tutaj każdy, kto cokolwiek ma wspólnego z książkami. W tym roku była np. Asa Larrson, Maryla Rodowicz czy Jolanta Kwaśniewska. Mi udało się zdobyć autograf Wojciecha Cejrowskiego i zrobić sobie z nim zdjęcie :)


Moja przyjaciółka za to zdobyła podpis i chwilę porozmawiała z  Tomkiem Tomczykiem, czyli blogerem znanym pod pseudonimem Kominek.



Prócz książek są też stoiska z grami planszowymi, magazynami lub komiksami.


A oto moje zdobycze: francuski Vogue Collections za 10 zł(!) oraz jedna powieść sensacyjna i jeden thriller. Wymieniłam je w ramach akcji 2. Życie Książki za dwie inne powieści, które tylko zalegały na mojej półce.



Krakowskie Targi Książki to jedno z moich najulubieńszych wydarzeń w moim rodzinnym mieście. Jedyne, co mi się w nich nie podoba to brak klimatyzacji w hali, w której się odbywają :P

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz