Dawno nie było postu dotyczącego mody, ale dziś wpadłam na interesujący temat w tej kategorii ;) Jest to współpraca znanych projektantów z sieciówkami.
Coraz więcej luksusowych marek decyduje się na kolaborację ze sklepami dostępnymi dla większego grona społeczństwa. To przynosi korzyści wszystkim zainteresowanym. Domom mody, bo mogą się wypromować i zyskują fanów, sieciówkom, gdyż zarabiają na tym kupę forsy i oczywiście nam, czyli kupującym - mamy szansę zdobyć coś orginalnego, wymyślonego przez naszego ulubionego projektanta bez wydawania 1000 zł za T-shirt.
Najlepszy w takich kolaboracjach jest oczywiście H&M. Współpracował z m.in. Lanvin, Versace, Jimmy Choo. W tym sezonie kolekcję dla szwedzkiej marki stworzyła Isabel Marant - francuska projektantka tworząca rzeczy w stylu boho i rockowym. Zaprojektowane przez nią ubrania będzie można nabyć od 14 listopada. Oto kilka looków, które są skutkiem tej współpracy:
skórzane spodnie - 999 zł, T-shirt - 129 zł, botki - 799 zł
żakiet - 1299 zł, spodnie - 399 zł, szpilki - 599 zł
sukienka - 399 zł
będzie też dostępna kolekcja męska
Chińczyk Phillip Lim stworzył nowoczesną kolekcję zarówno damską jak i męską dla amerykańskiej sieci Target:
sukienka - 74,99 $
bluza - 29,99 $
T-shirt - 19,99 $
bluza - 29,99 $
Siostry Mary Kate i Ashley Olsen mające własny dom mody The Row nawiązały współpracę ze skandynawską marką Bik Bok - efekt: rzeczy w stylu grunge i glamour w przystępnych cenach:
bluzka - 44.95 euro
pierścionek - 9,95 euro
ramoneska - 349,95 euro
zdjęcia: www.huffingtonpost.com, www.target.com, www.elle.pl
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz