Coraz więcej luksusowych marek decyduje się na kolaborację ze sklepami dostępnymi dla większego grona społeczństwa. To przynosi korzyści wszystkim zainteresowanym. Domom mody, bo mogą się wypromować i zyskują fanów, sieciówkom, gdyż zarabiają na tym kupę forsy i oczywiście nam, czyli kupującym - mamy szansę zdobyć coś orginalnego, wymyślonego przez naszego ulubionego projektanta bez wydawania 1000 zł za T-shirt.
Najlepszy w takich kolaboracjach jest oczywiście H&M. Współpracował z m.in. Lanvin, Versace, Jimmy Choo. W tym sezonie kolekcję dla szwedzkiej marki stworzyła Isabel Marant - francuska projektantka tworząca rzeczy w stylu boho i rockowym. Zaprojektowane przez nią ubrania będzie można nabyć od 14 listopada. Oto kilka looków, które są skutkiem tej współpracy:




Chińczyk Phillip Lim stworzył nowoczesną kolekcję zarówno damską jak i męską dla amerykańskiej sieci Target:




Siostry Mary Kate i Ashley Olsen mające własny dom mody The Row nawiązały współpracę ze skandynawską marką Bik Bok - efekt: rzeczy w stylu grunge i glamour w przystępnych cenach:



zdjęcia: www.huffingtonpost.com, www.target.com, www.elle.pl
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz