środa, 23 października 2013

The Fratellis "Flathead"

W tym roku szkolnym moje lekcje rozpoczynają się 7.30, co mnie wykańcza, bo uwielbiam siedzieć wieczorami, czytać coś lub oglądać i przez to przyzwyczjanie śpię nie więcej niż 6 godzin :P Od padnięcia na twarz po przyjściu do domu ratuje mnie kawa i jakaś energetyczna piosenka, taka jak ta: "Flathead" - The Fratellis.


Pierwszy raz usłyszałam ją 2 dni temu oglądając kinowe zwiastuny . Występuje ona w trailerze filmu "Wieczni chłopcy", który chciałabym w bliższej przyszłości oglądnąć, bo uwielbiam francuskie komedie <3

Co do zespołu The Fratellis - jest to szkocka grupa założona w 2005 roku grająca alternatywnego rocka. Wydawało mi się, że wcześniej nie słyszałam ich żandego utworu dopóki nie trafiłam na to: "Chelsea Dagger" The Fratellis. Piosenka jest tak charakterystczna, że trudno jej nie pamiętać. Wiem, że słyszałam ją  w jakiejś reklamie, bodajże Heinekena - wie ktoś może, czy dobrze kojarzę? ;)


Wracjąc do głownego tematu: dedykuję "Flathead" wszystkim zaspanym osobom, takim jak ja ;) Oby dodała Wam energii póki nie wyśpimy sie należycie w  niedzielę po zmianie czasu na zimowy.

zdjęcia: www.lastfm.pl i www.theguardian.com


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz