piątek, 4 października 2013

Paris Fashion Week Spring/Summer 2014

W środę zakończył się paryski tydzień mody, gdzie były prezentowane kolekcje największych projektantów na sezon wiosna/ lato 2014. Spośród wielu pokazów wybrałam kilka looków, które najbardziej przypadły mi do gustu. Zapraszam do oglądania :)

ELIE SAAB: przepiękna, zwiewna kolekcja pełna koronkowych sukienek, kwiecistych malunków i aplikacji
CHANEL: nieśmiertelne tweedowe komplety okraszone nutą artyzmu
DIOR: szykowna, ciekawa kolekcja oraz piękna kwiecista dekoracja
BALMAIN: ubrania inspirowane latami 80. i modelki na wybiegu bez makijażu
VALENTINO: styl boho w dostojnej formie
JEAN PAUL GAULTIER: rockowy szyk i seksapil dodający pewności siebie
I najważniejszy dla mnie pokaz, czyli kolekcja polskiej projektantki GOSI BACZYŃSKIEJ na Fashion Week w Paryżu <3
Gosia Baczyńska wiosna-lato 2014, Paris Fashion Week / fot. ImaxtreeGosia Baczyńska wiosna-lato 2014, Paris Fashion Week / fot. ImaxtreeGosia Baczyńska wiosna-lato 2014, Paris Fashion Week / fot. Imaxtree





2 komentarze:

  1. chociaż delikatne, kwieciste wzory to nie do końca moje klimaty, to Ellie Saab mi się bardzo podoba, przynajmniej z tego co tu zamieściłaś :D ale i tak moim hitem jest JPG, zwłaszcza pierwsze foto, idealny strój dla mnie! No może dodałabym do tego czarne getry ze złotymi zamkami po bokach i te czarne botki w których ostatnio dużo chodzę - cud, miód i orzeszki ♥ :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dobra myśl z tymi botkami, pasowałyby idealnie :) Ja za to najchętniej bym poszła na studniówkę w tej czerwonej sukience od Elie Saaba ;)

      Usuń