wtorek, 15 października 2013

Najlepsza zapowiedź "W pierścieniu ognia"

Zostałam fanką trylogii "Igrzyska Śmierci" zanim stała się bardzo popularna po ekranizacji pierwszej częśći. I chociaż książka jest dla mnie wciąż nr 1, to jej lepszej adaptacji filmowej nie mogłam sobie wymarzyć ^^ A już 22 listopada będzie miała miejsce w Polsce premiera "Igrzysk Śmierci: W pierścieniu ognia".


Dlaczego piszę o tym akurat teraz? Bo dzisiaj trafił do internetu 1-minutowy telewizyjny spot tego filmu. Nie jest to oczywiście jego pierwsza zapowiedź, bo do tej  pory wyszły juz 3 oficjalne trailery. Jednak to ten krótki filmik: "Catching Fire" TV spot spodobał mi się najbardziej :) Zapewne dlatego, że w tle słychać zachwycającą piosenkę Coldplay "Atlas" promującą drugą część "Igrzysk". Jeśli ktoś jej jeszcze nie słyszał, to tutaj wklejam do niej link: "Atlas" Coldplay


zdjęcia: www.filmweb.pl i www.mockingjay.net

P.S. Jak tylko uda mi się dotrzeć do nowej płyty Pearl Jam "Lightning Bolt" to napiszę jej recenzję ;)






Brak komentarzy:

Prześlij komentarz